3 September

Idag har jag varit ledig, riktigt skönt. Fortfarande lite uppe i varv och smått stressad, men är ledig nu ett tag framöver så det ska bli riktigt skönt. Välbehövligt! 
 
Har hjälpt Molly och Tessan att fixa inför babyshowern idag. Vi var på Dollar och hittade lite smått och gott, belv superbra! Jag fyndade lite fina prylar till hemmet också. Alltid kul! Bjöd även dom på lunch, lax och potatis.Gött!
 
Imorgon drar jag till Stockholm en sväng, ska hälsa på min lillasyster som knappt är 2 veckor gammal. Japp, livet har många överraskningar! Jag trodde aldrig jag skulle få ett till syskon men så blev det och en syrra dessutom ♥
 
En annan sak, jag klickade nyss hem blå/grå hårfärg.. omg! Det ser riktigt jäkla snyggt ut på bilden, men frågan är ju hur det blir. Är inte den bästa på hår om jag ska vara ärlig. Har gett upp hemmafärgning sen flera år tillbaka och går alltid till frisören. Men man måste vara lite galen ibland!
 
Allmänt | |
Upp