Torsdagskväll.

Myser hemma ikväll, försöker kurera mig så gott det går. Har fått feber och urinvärksinfektion, hoppas aldrig att jag får det mer igen säger jag då bara! Huuuh!! Häller i mig te, vatten och tranbärsjouice (som Tessan var så snäll och kom med) och hoppas på det bästa. Blir tidigt i säng ikväll igen. 
 
I helgen väntas festligeheter och inte vilka festligheter som helst, Louice fyller 25 och självklart ska det firas! Har egentiligen ingen aning om hur planerna ser ut, det ryktas om middag. Hur som helst så ska det bli riktigt kul! Jag hoppas verkligen jag är bättre tills dess. Men jag kommer nog försöka palla mig dit oavsett. 
 
Annars så är det mycket på gång just nu, så att blir sjuk var ju den dåligaste timingen. Men det är ju så det brukar vara, slår nog aldrig fel. Man får ta en sak i taget helt enkelt så blir allt bra! 
 
En bild på pluppen! Miss him ♥
Allmänt | |
Upp