Sommar.

Det blev en sommar i Linköping för min del. Vem kunde tro det? Det känns bra trotts att jag saknar ihjäl mig efter mina grejer och folket där hemma. Jag hyr i andra hand av min fina vän. Det är verkligen en omställning att flytta och speciellt så här långt till en stad man aldrig har varit i förut. Själv dessutom. Herregud vad tar jag mig till egentligen haha?? Måste säga att jag tycker jag är en ganska tuff. För det är verkligen ingen lätt match. Även om det också är sjukt kul och härligt! Allt nytt folk man så småning om kommer träffa. Igår fick jag äntligen internet, som jag längtat. Har kännt mig sjukt handikappad och ännu mer ensam av att inte ha det. Det är ju lite galet egentligen att där är så, samtidigt som det ju såklart är en fördel då man kan dela med sig av allt som händer till familj och vänner. 
 
I slutet av helgen drar jag till Stockholm för på måndag är det konsert med: RIHANNA! ;) Jag kan knappt fatta det att jag ska få se henne! Det är helt galet! Ska bli så jäkla kul! 
 
 
Allmänt | |
Upp