23 September.

Idag efter jobbet fick jag besök av farmor och farfar. Farmor är på besök i Bollnäs över en natt så då vill man ju såklart passa på att träffas allihopa! Vi hängde lite hos mig sen drog vi till farfar i stan, där käkade vi god mat (farmor har alltid med sig något gott!), drack vin och pratade om allt mellan himmel och jord. Supermysigt! 
 
Annars har jag mest bara myst hemma ikväll, har varit lite seg idag så ikväll blir det tidigt i säng så jag lyckas ta mig upp imorgon när klockan ringer! 
 
Och just det, jag har ju fått hårfärgen jag beställde och även hunnit testat den. Restultatet blev över mina förväntingar! Så gaalet snygg färg. Det var lite kämpigt att få det jämnt och snyggt men jag tycker jag lyckades rätt bra. Ibörjan blev färgen mörkare än vad jag trodde (dock snyggt det med), men nu har den tvättats ur. I löv it. Färgade bara i topparna denna gång så det syns ju inte extremt mycket. Är sugen på att färga hela håret, får se om jag vågar mig på det nästa gång! 
 
 
Okey, sjukt oseriös bild ;P Men här ser ni lite hur håret blev. Färgen var dock väldigt svår att fånga på bild. Är lite mer blå/grått i verkligheten. 
 
Allmänt | |
Upp