Night Night.

 Fick blommor igår. 
 
Här ligger jag vaken. Jag är dock inte förvånad. Somnar och vaknar typ alltid denna tiden nuförtiden. Ska jag vara helt ärlig så har jag varit sjukt jävla stressad i typ ett år nu känns det som. Det känns som att det hände så mycket i slutet av förra året och i början av detta år.  Eftersom jobbet rullat på nonstopp så har jag inte haft en enda chans att landa i allt, förrän NU.  Nu när jag fick mycket ledig tid plötsligt. Och det är inte förrän nu jag fattar hur stressad jag varit och hur det påverkat. Det är sjukt. 
 
Men trotts detta så känns det så jäkla skönt med ett nytt jobb runt hörnet. Jag ska fräscha upp håret och köpa en ny parfym.  Start fresh. Egentligen borde jag göra en stor rensning här hemma också.  Bort med gammalt skit och in med nytt!  En rejäl höststädning.  
 
 
Lagade köttbullar och potatismos  med Tessan,  galet gott!  Alltså egen mos, underbart! Det tar sig redan i matväg ;) Dock har jag faktiskt lagat egna köttbullar förr,  jag är inte så lost som jag trodde haha.  
 
Men nu ska jag sova,   godnatt.  
Allmänt | |
#1 - - Nettan:

Sååååå härlig blogg :D :D

----> http://nouw.com/Nettan

Tipsar lite om smink

Svar: Tack!
idaahedstrom.blogg.se

Upp